Sari la conținut

RETUR

Într-o piață liberă, grija pentru consumator este cea care are prioritate. De aceea, din respect pentru fiecare client și conform legislației în vigoare, Norit.ro îți oferă posibilitatea de a returna produsele cumpărate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.

Serviciul de retur se poate asigura cu respectarea următoarelor condiții:

– nu au trecut 14 zile de la data primirii produsului;

– clientul dispune de dovada achiziționării produsului (factura);

– produsele se returnează în ambalajele originale, cu toate accesoriile și etichetele integre;

– produsele nu prezintă urme de uzură sau folosire, imputabile clientului.

Nu se acceptă returul în următoarele cazuri:

– produsele au fost personalizate/realizate pe comandă specială;

– produsele au ambalajul deteriorat sau incomplet;

– produselor le lipsesc accesoriile care au venit în pachet;

– produsele prezintă urme de uzură sau au fost deteriorate în urma utilizării sau manevrării necorespunzătoare.

Returnarea produselor se face printr-un serviciu de curierat, iar costul de retur va fi suportat de către client, în funcție de natura produsului și detaliile stabilite prin discuția telefonică dintre client și consilier.

Rambursarea sumei aferente returului se va face în termen de maxim 14 zile de la data restituirii produselor, prin virament bancar. În situații excepționale, atunci când clientul este responsabil de scăderea valorii produsului/produselor din cauza manevrării necorespunzătoare, suma de bani rambursată se poate diminua proporțional cu gradul de uzură al produsului/produselor.

Pentru a beneficia de serviciul de retur, clientul trebuie să trimită un e-mail la adresa contact@norit.ro, în care se vor preciza următoarele:

Datele de contact ale persoanei pe numele căreia a fost înregistrată comanda (nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail)

Denumirea produsului/produselor achiziționat/e

Data la care a fost plasată comanda

Motivul returnării produsului/produselor

Contul IBAN în care se dorește restituirea sumei aferente achiziției

Se va atașa dovada achiziționării produsului (factura)

După recepționarea cererii de retur, clientul va fi contactat de către unul dintre reprezentanții nostri pentru confirmarea cererii și alte informații suplimentare.